Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2007 15:26 - Островът на изкушените ли? Това не може да е истина!!!
Автор: michaelpopov Категория: Забавление   
Прочетен: 1467 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 31.10.2013 19:13


Изкуших се!!!

Изгледах една цяла серия от "Островът на изкушенията" и установих, че дори ми е станало интересно. Моля ви, не ме мразете, то не съм ги избирал аз, има си екип за тая работа :)  Установих и още нещо - българинът обича да гледа сеир. Не бих се учудил, ако това предаване се зяпа предимно със софрата, на две ракийки и салата (аз лично бях на мусака, но както и да е). Та за островът на изкушените (заблудените). Имате ли си фаворити?! Не за изкушени, за заблудени?!

1) Милена и Филип -  Аз лично си харесах Милена, която обаче дойде на острова с пълни ръце и много заблудена и вероятно ще си тръгне с празни ръце, но пък съвсем приземена (на тоя вариант цяла БГ пляска с ръце, и аз пригласям). Какво прави това разкошно, умно, красиво и интелигентно момиче с образ като Филип?! Добре де, тя работи, изкарва хляба вкъщи, простира, пере му гагите, готви му, а той хърка в кревата. После разправя пред родния вариант на Фродо (уникална прилика на Вито Саръиванов с Илайджа Ууд) как той е мъжът на живота й (Филип, не Илайджа Ууд или Вито). Е, с какво бе, мило, толкова те впечатли?! 

Имаше една негова реплика, която просто ме сащиса с философското си звучене - "виж, мило, аз утре може да изляза на улицата и да ме блъсне я кораб, я самолет.." Тя го слуша и гледа влюбено. Ами определено съм за варианта пичът да си гепи Златка и да й разправя колко му е сладка ..(засега само за гърдите й говори така). Баш са си лика прилика. За Миленка ще се намерят желаещи, повярвайте ми. 

Препоръка: Моля ти се, Мими, осъзнай сеееее!!!

2) Кики и Андрей - тия двамата са направо уникални. Разлика от 15 + (години) в негова полза и от минус три (оттогава ходели) в нейна. Не харесвам нито един от двамата. Той ми напомня на Карамански, но вместо наченки на харизма, има наченки на плейбой от мегдана на румънско село. Тя пък има тепърва да расте, защото приема всичко твърде насериозно. Иначе най ме впечатли градацията на връзката им - от "Той е джентълмен, грижи се за мен, обича ме" до "Божке, тоя е за лудницата. Уникален простак". Той пък смята, че без него Кикито ще се плацика по цял ден в един леген и ще вика "гу, гу... 

Препоръка: Не препоръчвам да са заедно, единият от двама им просто няма да оцелее.

3) Цвети и Росен - за първи път съм склонен да подкрепя (изцяло без мъжка солидарност) силната страна от връзката и слабата в нея. Росен определено заслужава адмирации, защото не се подведе по една доста привлекателна изкусителка, а дори напротив - след нейните опити е още по-склонен да се задоми с приятелката си. (Това, ако не го бях видял, трудно щях да го повярвам).  Харесва ми обаче, че в тоя приказен рай Абсурдистан има и нормални типажи, внасят малко реалистичност в пейзажа. За Цвети - мога да я посъветвам да осъзнае какво има (пък ако ме послуша, може после и тя да ме съветва :). Струва ми се обаче, че обичта от нейна страна е твърде крехка и си е останала недоносено пеленаче...

Препоръка: Обичай го, бе, Цвети, може и да не е Енрике, ама е за двама като него!

4) Меги и Юли - Хм! Тези двамцата са ми най-скучни, но доста копират горепосочената двойка. Пичът, дето вероятно е заченат в средата на лятото, е определено доста ухажвана и доста влюбена в половинката си личност. Парадоксално, но самочувствието му е обратно пропорционално на нейното, което вече дори пречи да я виждаме добре на екран. Като цяло обаче са симпатична двойка и определено с жената (мойта де, не неговата) бихме излезли с тях на кафе... 

Препоръка: Алооо, Меги, отпусни му каишката, има нужда да подиша чист въздух и той е човек все пак!

Изкусителите: Нищо не искам да говоря за тия, само ме комплексират :) Иначе Сашо е пич, познавам го още от училище..

Изкусителките: .......... .( това просто не мога да го кажа на глас, срам ме е )............ (надявам се жената да не го прочете, за Златка знам, че най-вероятно няма и да може.)

Витомир Саръиванов: Уникален водещ. Смятам обаче, че не дава изцяло воля на чувствата си. Лично моите очаквания бяха да плаче заедно с всяка от двойките (би вдигнало рейтинга не само на предаването, но и на него самия).

Виж и новия ми блог - Несериозно за сериозните неща 

 



Тагове:   Островът,


Гласувай:
0



1. анонимен - Val
21.12.2007 15:39
Евала пич, един мъж да се осмели да гледа тва риалити:-)) И да не го е страх да сподели после. Моят мъж едвам го убедих да погледа малко (пуснах му 1 от мъжките огън-и/ьове/каквото и да е/ на откровението. Та мнението му е доста близо до твойто, с тази разлика, че направи и готина х-ка на Филип;-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: michaelpopov
Категория: Забавление
Прочетен: 263788
Постинги: 77
Коментари: 277
Гласове: 686
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031