Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2008 14:41 - За майчинският инстинкт или мамо, ударих се...
Автор: michaelpopov Категория: Забавление   
Прочетен: 2693 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 31.10.2013 18:48


image

Удря си пръстчето и хуква веднага да го цунка. И тя какво да прави, ми цунка го.


Щеше да е съвсем нормално, ако ставаше дума за някоя мамичка с детенцето. Но когато става дума за кака и батко, при това в съвсем прилична възраст, тогава някак си изглежда леко странно.

За да съм честен обаче, май вече и на това свикнах. Доста сериозна бройка от гаджосаните двойки у нас влизат безпроблемно в тоя стереотип. Пичът се държи така, сякаш в момента  израства и ако да речем е на 27, първите 20 ги е изгубил нейде по пътя. И тъй като на седемгодишен няма как да държиш отговорност, прехвърляме въпросителната към нея. Мамооооооо, къде си?!

Я си го представи тоя вариант след 10 години... Кой ще нахраним първи - младши или старши?! Обаче на каката май не й пречи - гледа си го пича, дундурка си го, радва му се. Това майчинският инстинкт е страшна работа (Тук се сещам за една двойка от риалитито "Островът на изкушението - Филип и Милена", идеален пример). 

И да не пропуснем и другата разновидност - пропадналите типове. Реват, тръшкат се, ще умират, гледат тъжно и отнесено. И са като афродизиак за всякви каки - от черни до бели. Не знам защо жената вечно си умира да спасява грешниците, ама си е факт. Пак ли майчински инстинкт, що ли (едно време се чудих що жените се радват най-много на най-опърпаните кученца, я какви по-сладурести има. Нейсе)...

А те (не кученцата де, пропадналите типове) вместо да си вземат поука, никакво покаяние.  Виждам го как виси от покрива, а отгоре цял куп мамички го дърпат обратно. Та отсега натататък мъжкото, спираме да завиждаме на сексапилните мачовци и започваме обратен полет към аутсайдерите.

Затова и каките да не се чудят, ако някой симпатичен младеж започне свалката с "Аааааа, мамо, ударих си пръстчето"...

Виж и новия ми блог - Несериозно за сериозните неща 



Гласувай:
0



1. venercheto - Ооо да, има ги. . . даже едни мои бл...
22.01.2008 19:01
Ооо да, има ги...даже едни мои близки приятели са такива. Така де, тя ми е близка, по-скоро...Уж разумен, интелигентен човек, страшно амбициозен и вървящ напред- а нивото на връзката й е...Чудила съм се, и продължамавам!, как го възприема за нещо абсолютно нормално..ама като погледна майка й, представам да се чудя, де. Държи се с нея и с брат й като с 6 годишни. За брат й е направо пагубно- на 30 е без гадже още.
цитирай
2. brumbrumm - Еми аз нямам майчински инстинкт определено.
22.01.2008 20:52
Не изпитвам такъв към никой от заобикалящите ми, освен към морското ми свинче, понякога.
Ако мъжът до мен започне да се държи като пет годинеш, най-вероятно ще го посъветвам да ме замени с детска приятелка,а аз със същия успех ще го заменя с куче. Поне няма да мрънка толкова и ще е по-удобно за гушкане. Слава Богу приятелят ми е мъж... не шматка;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: michaelpopov
Категория: Забавление
Прочетен: 264368
Постинги: 77
Коментари: 277
Гласове: 686
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930