Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2007 20:14 - Азис в центъра на Прага
Автор: michaelpopov Категория: Забавление   
Прочетен: 679 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 31.10.2013 19:16


Били ли сте в Прага?! Допреди няколко месеца и аз не бях. Очаквах с нетърпение едноседмичното си посещение във Австрия, Чехия и Будапеща. Но за другите две държави, ще пиша друг път.

Та, за Прага знаех само за хубавата бира (лично за мен, тъмната наливна Фердинанд с нищо не може да се сравни, около 30 крони е), хубавите жени (никъде не видях Ева Херцигова, къде ли не надничах, дори и по мазетата, а като цяло се оказа, че нашто пак си е най-убаво), останките от комунизма (има ги, има ги) и Карловия мост (що пък Карлов, то там и паметник на Кирил и Методи има, но не се навиха да го преименуват).

Това, което не знаех и научих впоследствие беше огромната колония българи (първият път се шашнах, на тръгване пък се чувствах като на женския пазар). Отиваш да купиш сувенир за подаръче, и я цепиш на английски, докато не чуеш БГ реч. Е така, само че го повтаряш 10 пъти от 12 сергии. (Тук се сещам как на връщане към БГ-то, си лафихме с жената с една симпатична госпожица малко повече от два часа на английски на автогарата, а после като я питахме закъде пътува рече - за София, българка съм :) 

Та пак за Прага (много се отплесвам, още от малък така) - още не бяхме си взели типичния за местните тръдел, когато сякаш слънце озари тъмния ни път в центъра на града. С пълна сила дочухме типичното и невъзможно за объркване: Напипай гооооо.

Е не го напипах, но пък и авторът не сбърках. Явно и на стотици километри от България, от някои нещица няма спасение. Логично, оказа се, че хитът е трансфериран от мургави по душа и тен събратя на Азис, които с нескрита гордост си тананикаха кой е номер едно. Пък се водеха и българи. Не знам, мисля си отново  някой ден да ида в Прага (хареса ми), но и много ме е страх... Дали пък няма да видя някой продавач с напъпили гърди... 


Виж и новия ми блог - Несериозно за сериозните неща 



Тагове:   Азис,   прага,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: michaelpopov
Категория: Забавление
Прочетен: 263790
Постинги: 77
Коментари: 277
Гласове: 686
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031